Ahad, 5 Disember 2010

Entri ke-2: Sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit

Alhamdulillah.

Walaupun kesihatan kurang memberangsangkan sehari dua ni, akhirnya berjaya juga saya siapkan layout, settings yang dikehendaki dan sebagainya untuk blog saya ni.

Sebenarnya bukannya susah sangat nak bangunkan blog ni. Cuma memerlukan kesabaran yang tinggi. Itu pendapat saya. Iyalah, kadang-kadang internet terputuslah, itulah, inilah. Macam-macam dugaan. Tetapi akhirnya, inilah setting terakhir yang saya rasa saya berpuas hati.

InsyaAllah, melalui blog yang tidak seberapa ini, akan saya kongsikan isu-isu dan ilmu-ilmu yang bermanfaat. Juga my playful side. Hehe.

Okey, selamat menonton video yang best di bawah ni. Hilangkan stress. :)


0 Komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...